Dancing on my own

Det känns verkligen som det var en evighet sen jag fick skriva av mig lite, så hade faktiskt tänk att börja lite nu på sommaren när man gör någonting hela tiden. Det ska bli rolig sen att läsa bloggen när man blir lite äldre. Sen när jag börjar på min frisör utbildning i Västerås tänkte jag faktiskt skriva lite vad jag får lära mig och lägga ut bilder på det jag gör.

Idag vaknade jag upp hos min favorit tjej Patrizia! Min måndag spenderade jag åt att ligga i månsan sedan träna efter det åkte alla flickorna till Isabelle och pratade och umgicks. Nu ser jag att jag har ont om tid till min samling om 20 minuter. Har borta match, och efter det ska jag hem till Dennis!

Frida Olsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0